Friday outfit

24.3.16


Přeji krásný den.
Dnes mám pro Vás outfit, který jsem si vybrala na schůzku se sestřenkou a je i praktický při chození po městě. Mám ho na sobě poprvé a jsem s ním velmi spokojená, jen bude ideálnější do teplejšího počasí. Když jsme tyto fotky se sestřenkou pořizovaly, trošku jsme u toho mrzly, ale nasmály jsme se když kolem nás procházely babičky, ty si musely myslet že jsme se zbláznily. Myslím ale že to dopadlo dobře.
Vše je z novějších kolekcí, tak kdyby se Vám něco zalíbilo, nemusíte se bát že by jste to v obchodech nenašli.






 



kabelka: Mango
černobílé tričko: Zara
bundička: Mango
džíny: Zara
hodinky: HandM

Tady mám ještě pro Vás třešničku na dortu.
V pátek k odpoledni jsme se sestřenkou zašly vyzkoušet kavárnu, kterou jsem před časem objevila na instagramu. Představuji Vám Oliver's caffee cup. Najdete ji na Václavském náměstí v Domě módy, je z ní krásný výhled na Václavák. Můžete pozorovat kolem jdoucí nebo se jen kochat výhledem ven a popíjet kafe. Moc se mi na ní líbí, že je prostorná a člověk má své soukromí. 
Zákusky v jejich výloze vypadaly úchvatně, neodolala jsem. Vyzkoušela jsem latté a čokoládový sachr s marmeládou. Kafe bylo vynikající, sachru bych jen vytkla, že v něm na mě bylo moc marmelády, jinak byl úžasný. Doporučuji navštívit a sestřence děkuji za krásné odpoledne a večer. Možná ji znáte, už delší dobu má úžasný blog.









Doufám že se Vám článek líbil. Pa pa.:)






You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe