My day

24.3.16


Dnešní den začal velmi příjemně. Proč? Kdo by nebyl rád že nemusí do školy? :) Měl ale i své nedostatky. Musela jsem jít k zubaři a bylo to velmi nepříjemné, už od malička ho nemám ráda ale to je na dlouhé vyprávění.

Dnes bylo moc krásně, připomínalo mi to začátek jara.Ten jarní vzduch, jak se vše probouzí k životu, pro mne je to také začátek něčeho nového. Dnešní den jsem si udělala spíše relaxační, k obědu jsem si dala zeleninu s parmassanem a vzala jsem si něco ke čtení. 

Poté jsem si lámala hlavu co pro Vás napsat, nápady nepřicházely, měla jsem plnou hlavu myšlenek jestli jsem něco nezapoměla, také strach z toho jestli nebudem něco psát ve škole.Vyřešila jsem to tak, že jsem si šla zaběhat. Hlava se při tom krásně vyčistí a myšlenky srovnají. V situacích kdy chcete něco psát nebo se učit na testy a zkoušky to přijde vhod. 



You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe