Outfit on sunny weekend

3.4.16

Přeji krásnou sluneční neděli.
Tento víkend jsem se potkala s kamarádkou v Praze. Bylo teplo, tak jsem si na sebe vzala něco lehkého. Třeba jako tenoulinkou košili a přes ni sáčko. Nebylo moc času na focení, na tož hledat vhodné místo jako pozadí. Procházely jsme se různě ulicemi a v jedné jsme se zastavily, začaly v ní rozkvétat stromy, tak jsme toho využily. Kdybych měla k něčemu přirovnat ty růžové trsy, byla by to cukrová vata.
Jinak přes celý víkend jsem si stihla udělat potřebné věci, jako je škola a trochu si zacvičit. Teď se jakémukoli pohybu musím věnovat, ne kvůli ubytí kil ale pro své zdraví. Z nošení těžkých kabelek mám rozhozené svaly na zádech, ano tohle ví nejspíš i děti, že nosit tašku nebo batoh na jednom rameni je nezdraví. Já to věděla také, ale stejně jsem neposlouchala:) Tak prosím Vás jestli jste také neposlouchali co Vám druzí říkali a bolí Vás záda, dělejte něco aspoň třikrát týdně.:)
Jinak Vám přeji hodně štěstí do začátku týdne.








košile-Zara
modré sáčko-Mango
džíny-Zara
černá taška-Vans
boty-Deichman
brýle-Juicy Couture




You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe